Digiturundusspetsialist

Õppeaeg:
oktoobrist 2024 juunini 2025
Õppekava maht:
45 EKAP, 1170 tundi
Kontaktõpe:
sessioonõppena K-L, tunnid toimuvad koolis kohapeal ning osaliselt e-õppena. Õppesessioonid toimuvad: 23.-26.10; 20.-23.11; 18.-21.12; 08.-11.01; 05.-08.02; 05.-08.03; 02.-05.04; 07.-10.05
Õppetöö algus:
23.10.2024
Rühmatähis:
DIG249

Vaata digiturundusspetsialisti täienduskoolituse infotundi


Õppekava maht on 1170 tundi, millest:

  • kontaktõpe koolis on 360 tundi
  • iseseisev töö kodus 810 tundi

Õppekava moodulid:

Moodul 1. Äri kasvatamine digiturundusega

Moodul 2. Veebianalüütika

Moodul 3. SEO ehk kodulehe optimeerimine

Moodul 4. Google reklaamid

Moodul 5. Meta reklaamid


Sind koolitavad

Ave Annuk on lugude jutustaja ning turunduse praktik. Varasema kinomaailma ning agentuuri kogemuse kõrval on ta täna tegev startup maailmas hinnates kõrgelt digiturunduse piirideülesust ja efektiivsust.
SEO on tema jaoks südamelähedane juba aastaid ning kogemused ulatuvad affiliate lehtede ehitamisest freelancimise ning igapäevase tööpraktikani välja. Ave senine kogemus näitab, et just orgaaniline liiklus on enim usaldust tekitav ja võib olla vabalt Sinu tugevaim müügikanal. 

Kristina Kuresoo on digiturunduse entusiast, kellel on põhjalik taust reklaami ja suhtekorralduse alal ning kes on hetkel Nüüdismeedia tudeng. Kristinal on kirg digimaailma vastu ja ta usub, et edukas turundus nõuab katsetamist, loomingulist lähenemist ning tugevat teoreetilist pagasit. Kristina eesmärk on jagada oma teadmisi ja inspireerida teisi nägema turundust kui dünaamilist ja pidevalt arenevat valdkonda.

Siim Paat on töötanud digiturundusagentuurides nii copywriting’u, strateegia kui ka analüütikaga. Kanalitest on enim veres e-post ja Google Ads. Tänaseks kuuluvad tema kogemustebaasi 4 aastat tööstaaži ning õpingud ja praktikad sotsiaalmeedia spetsialisti erialal. Siim usub, et sõnal on jõud ning õigeid sõnu võimendades kasvavad awareness, müük ja ROI.

Reelika Rannamaa on turundusvaldkonna asjatundja, kes on oma karjääri jooksul silma paistnud moe- ja iluvaldkonnas, olles töötanud nii turundusjuhina kui ka ettevõtjana ning juhtinud mitmekülgseid turundusprojekte. Digiturunduses on ta tegutsenud aastaid, spetsialiseerudes eelkõige Meta reklaamidele – alates strateegiate loomisest ja visuaalide väljatöötamisest kuni seadistamise, optimeerimise ja tulemuste mõõtmiseni välja. Tema tugevuseks on sotsiaalmeedia strateegiad ja kampaaniad, kus ta kasutab Meta platvormi võimalusi kampaaniate võimendamiseks. Reelika usub, et digiturunduses on edukuse võti praktikas ning praktikuna saab ta klassiruumi tuua näiteid päris elust. Kogemustest õpitu aitab õppijatel valdkonnas osavaks saada.  

Cristo Veber on pikaaegse turunduskogemusega erinevates valdkondades – alates jaekaubandusest kuni autosektorini. Cristo on nutikate digiturunduse ja sündmuskorralduse võtetega üles ehitanud autokultuuris tuntud brändi Cars & Coffee Tallinn. Igapäevaselt tegutseb ta turundusjuhina Rae ja Valgeranna Golfis. Cristo on Tallinna Majanduskooli sotsiaalmeedia spetsialisti eriala vilistlane. 


Sisseastumine

2024/25. õppeaastaks on sisseastumine digiturundusspetsialisti täienduskoolitusele lõppenud!

Digiturundusspetsialisti õppekaval õpingute alustamise tingimus on vähemalt keskhariduse olemasolu. Kursusele registreerides tuleb esitada CV ja osalemise soovi põhjendus. Õppijate vastuvõtt kursusele toimub vestlusel saadud tulemuse paremusjärjestuse alusel.

Sisseastumisvestlused toimuvad 25.09.2024 algusega kell 09.00.

Pane tähele! Igale sisseastujale saadetakse personaalne teavitus e-kirjaga vestluse algusaja ja veebivestluse lingiga.

Tutvu täienduskoolituse vastuvõtueeskirjaga.


EKAP on Eesti kutsehariduse ainepunkt. 1 EKAP vastab 26 tunnile tööle ehk ühele nädalale õppuri tööle, millesse on arvestatud kontaktõpe, iseseisev töö, praktika ja e-õpe ning teadmiste kontroll.