EKAP on Eesti kutsehariduse ainepunkt. 1 EKAP vastab 26 tunnile tööle ehk ühele nädalale õppuri tööle, millesse on arvestatud kontaktõpe, iseseisev töö, praktika ja e-õpe ning teadmiste kontroll.
Majanduskoolis õpid Sa nägema sotsiaalmeediaplatvorme kui turunduskanaleid, mis lisaks like’idele ka reaalselt raha sisse toob. Õpid kirjutama lugusid, mis köidavad inimesi, ja tead, mida tahavad näha ettevõtte sihtrühmad. Õpetame Sulle, kuidas meeletutest infokogumitest selekteerida välja oluline, ja seda oma tarbeks ära kasutada. Peagi oskad kasutada Photoshopi, et kujundada pilkupüüdvaid postitusi ning töötled ise videoklippe.
Peale kooli leiad tööd erinevates sektorites tegutsevates organisatsioonides. Sinu tööks on erinevate sotsiaalmeediakanalite juhtimine ja strateegiline arendamine. Sotsiaalmeedia spetsialistina oskad koguda andmeid ning nende põhjal koostada analüüse ja suunata tegevusi. Sa oskad mõelda väljaspool kasti ning tegutseda kiiremalt kui konkurendid.
Valikõpingud:
Tutvu ka varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamise võimalusega VÕTA.
Praktika maht kahe õppeaasta peale kokku on 30 EKAPit. I õppeaastal 12 EKAPit ja II õppeaastal 24 EKAPit.
Tallinna Majanduskooli praktikakorralduse eeskiri
Sisseastumisel arvestatakse vestluse tulemust. Vestluse käigus õpitakse tundma kandidaati, tema sobivust erialale ja õpimotivatsiooni.
Õpingute alustamiseks on vajalik inglise keele oskus vähemalt algtasemel A2.
Loe lisa vastuvõtueeskirjast.
Miks valisin õpinguteks sotsiaalmeedia spetsialisti eriala | Annli Heinsalu