Ole hea ja tutvusta ennast.
Tööalaselt olen olnud seotud nii finantsvaldkonna kui ka õpetamisega. Üks pool minu haridusest on seotud majandusarvestusega. Olen töötanud pikki aastaid finantsvaldkonnas nii finantskontrolleri kui -analüütikuna.
Lisaks olen ka haridusteaduste magister ja oman kutseõpetaja kutsetunnistust. Sellel õppeaastal õpetan meie koolis kokku kuute erinevat õppeainet (raamatupidaja IT oskused; kuluarvestus I ja II; finantsarvestus; statistika; andmeanalüüs). Olen ka väikeses mahus õpetamas Tallinna Ehituskoolis majandust ja karjääriõpetust.
Vabal ajal meeldib mulle käia kontsertidel, kuulan nii klassikat, rokki kui džässi. Veel veedan palju aega oma aias. Minu üks suur hobi on kindlasti raamatud.
Kuidas oled majanduskooliga varasemalt seotud? Kuidas sündis mõte kandideerida administratiivtöö õppetooli juhi ametikohale?
Olen ise lõpetanud Tallinna Majanduskooli aastal 2002 maksunduse erialal. Aastaid hiljem olin õpetaja ametikoha otsinguil ning sain pakkumise õpetada majanduskoolis kuluarvestust. Kui eelmisel aastal majanduskooli meeskonda finantsisti otsiti, siis leidsin, et on õige aeg end tööalaselt tervikuna majanduskooliga siduda. Administratiivtöö õppetooli juhi kohale soovitas mul kandideerida üks majanduskooli õpetaja ning see tundus suurepärase võimalusena panustada veelgi enam majanduskooli.
Mis oli Sinu suurimaks motivaatoriks administratiivtöö õppetooli juhi kohale kandideerimisel?
Olen koos teiste õpetajatega arutanud, mida ja kuidas võiks teha, et majanduskool oleks veelgi parem koht, kus õppida ja õpetada. Kui on võimalus ise midagi ära teha, siis tuleb sellest kinni haarata. Õppekavad, rakenduskavad – see on samuti minu teema. Isegi oma magistritöö kirjutasin õppekavade kohta. Seni olen neid teadmisi saanud vähe rakendada.
Administratiivtöö õppetoolis ootavad mind mitmed õpetajad, kellele kogemused ja teadmised on minu kogemusest õpetajana palju suuremad. Pean väga vajalikuks lisaks uuendustele ka hoida seda teadmist ja kogemust majanduskooli juures. Mind motiveerib võimalus nendega koostööd teha.
Mis Sind nii inimesena kui professionaalina inspireerib ja paneb silma särama?
Mind inspireerivad kolleegid, kes on oma valdkonnas väga head, kuid ei ole kuivad professionaalid, vaid armastavad huumorit (mida mustemat huumorit, seda parem).
Mulle läheb väga korda õpilase tagasiside, et tal on tunnis õpitust kasu oma igapäevases tööelus või ta palub abi mõne tööalase küsimuse lahendamisel.
Kelleks unistasid lapsena saada ja millest unistad täna?
Põhikooli ajal tahtsin kindlasti õpetajaks saada. Gümnaasiumi ajal olid segased 90ndad ja siis hakkas mulle üha rohkem majandusega seonduv meeldima. Praeguses eluetapis olen rohkem tegutseja kui unistaja. Ideede tekkimisel proovin leida võimalusi neid ellu viia.
Viimati loetud raamat, mida soovitaksid ka teistele ja miks?
Lõpetasin just Maarja Kangro raamatu “Minu auhinnad”. See on üks väga hästi kirjutatud raamat auhindade ja preemiate tähendusest inimestele ning kirjanduspreemiate näitel ka nende väljaandmisest. Kangro on üks mu lemmik kirjanikke ning soovitan kindlasti lugeda ka kõiki tema teisi raamatuid. Pean väga lugu eesti kirjandusest. Olen aastaid ajakirjade Looming ja Vikerkaar tellija ning püüan end meie kirjanduseluga kursis hoida.
Kui peaksid ise uuesti majanduskooli õppima asuma, siis mis eriala valiksid (kas see eriala on juba olemas või näed, et võiksime arendada midagi täiesti uut)?
Valiksin ühe eriala, mida hakkame õpetama alates järgmisest sügisest – virtuaalassistent. See on midagi täiesti uut. Soovitan uutmoodi õpikogemuse saamiseks.