EKAP on Eesti kutsehariduse ainepunkt. 1 EKAP vastab 26 tunnile tööle ehk ühele nädalale õppuri tööle, millesse on arvestatud kontaktõpe, iseseisev töö, praktika ja e-õpe ning teadmiste kontroll.
Majanduskoolis õpid Sa nägema sotsiaalmeediaplatvorme kui turunduskanaleid, mis lisaks like’idele ka reaalselt raha sisse toovad. Õpid edastama lugusid, mis köidavad inimesi, ja tead, mida tahavad näha ettevõtte sihtrühmad. Õpetame Sulle, kuidas meeletutest infokogumitest selekteerida välja oluline, ja seda oma tarbeks ära kasutada. Peagi oskad kasutada erinevaid äppe, et kujundada pilkupüüdvaid postitusi ning töödelda videoklippe. Õpid ka muid digioskusi, mis aitavad sotsiaalmeedia spetsialisti tööülesandeid kiiremini ja nutikamalt täita.
Peale kooli leiad tööd erinevates sektorites tegutsevates organisatsioonides. Sinu tööks on erinevate sotsiaalmeediakanalite juhtimine ja strateegiline arendamine. Sotsiaalmeedia spetsialistina oskad koguda andmeid ning nende põhjal koostada analüüse ja suunata tegevusi. Sa oskad mõelda väljaspool kasti ning tegutseda kiiremalt kui konkurendid.
Valikõpingud:
Valikmoodul 1: E-kaubandus
Valikmoodul 2: Kliendisuhete juhtimine ja turundamine erakliendile
Valikmoodul 3: Digiturunduse tööriistade kasutamine
Valikmoodul 4: Kliendisuhete juhtimine ja turundamine ärikliendile
Valikmoodul 5: Vabakutselise sotsiaalmeedia turundaja tööriistakast
Valikmoodul 6: Turundusalane vene keel
Valikmoodul 7: Turundusalane soome keel
Sotsiaalmeedia spetsialisti õppekava rakenduskava
Sotsiaalmeedia spetsialisti õppekava ja rakenduskava 2023 ja varem sisseastunutele.
Tutvu ka varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamise võimalusega VÕTA.
Praktika maht kahe õppeaasta peale kokku on 30 EKAPit. I õppeaastal 13 EKAPit ja II õppeaastal 17 EKAPit.
Praktika maht 2023 ja varem sisseastunutele: kahe õppeaasta peale kokku on 36 EKAPit. I õppeaastal 12 EKAPit ja II õppeaastal 24 EKAPit.
Tallinna Majanduskooli praktikakorralduse eeskiri
Tallinna Majanduskooli praktikakorralduse eeskiri 2024/2025. õppeaastal
Sisseastumisel arvestatakse vestluse tulemust. Vestluse käigus õpitakse tundma kandidaati, tema sobivust erialale ja õpimotivatsiooni.
Loe lisa vastuvõtueeskirjast.
Miks valisin õpinguteks sotsiaalmeedia spetsialisti eriala | Annli Heinsalu
Sotsiaalmeedia spetsialiste ootab ees kindel tulevik
Miks tulla õppima sotsiaalmeediat?
Kuula Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli podcasti Turundus Taskus, et saada aimu millised on Tallinna Majanduskooli turundusteemade õpetajad ja millistel teemadel ka klassiruumis arutelu käib.
Turundus Taskus saated leiad Spotifyst ja Youtubest.