Sotsiaalmeedia spetsialist

Õppeaeg:
2 aastat
Õppekava maht:
120 EKAP
Õppekava tase:
5. taseme kutseõpe (keskhariduse baasil)
Sessioonõpe:
õppetöö toimub K-L iga 3-4 nädala tagant

EKAP on Eesti kutsehariduse ainepunkt. 1 EKAP vastab 26 tunnile tööle ehk ühele nädalale õppuri tööle, millesse on arvestatud kontaktõpe, iseseisev töö, praktika ja e-õpe ning teadmiste kontroll.

Sotsiaalmeedia spetsialistina meeldib Sulle jutustada lugusid, mis loevad.

Majanduskoolis õpid Sa nägema sotsiaalmeediaplatvorme kui turunduskanaleid, mis lisaks like’idele ka reaalselt raha sisse toovad. Õpid edastama lugusid, mis köidavad inimesi, ja tead, mida tahavad näha ettevõtte sihtrühmad. Õpetame Sulle, kuidas meeletutest infokogumitest selekteerida välja oluline, ja seda oma tarbeks ära kasutada. Peagi oskad kasutada erinevaid äppe, et kujundada pilkupüüdvaid postitusi ning töödelda videoklippe. Õpid ka muid digioskusi, mis aitavad sotsiaalmeedia spetsialisti tööülesandeid kiiremini ja nutikamalt täita.

Peale kooli leiad tööd erinevates sektorites tegutsevates organisatsioonides. Sinu tööks on erinevate sotsiaalmeediakanalite juhtimine ja strateegiline arendamine. Sotsiaalmeedia spetsialistina oskad koguda andmeid ning nende põhjal koostada analüüse ja suunata tegevusi. Sa oskad mõelda väljaspool kasti ning tegutseda kiiremalt kui konkurendid.

Vaata sotsiaalmeedia spetsialisti eriala infotundi.


Õppekava peamised ainemoodulid:

  • Õpitee ja töö muutuvas keskkonnas
  • Digiturundustegevuse korraldamine
  • Kommunikatsiooni korraldamine sotsiaalmeedias
  • Sotsiaalmeedia haldamine ja monitoorimine

Valikõpingud:

Valikmoodul 1: E-kaubandus

  • Andmeanalüüs
  • E-poe loomine ja E-kaubandus
  • Isiksuse-ja sotsiaalpsühholoogia

Valikmoodul 2: Kliendisuhete juhtimine ja turundamine erakliendile

  • Müügikorraldus, müügistrateegia ja läbirääkimised
  • Tootekategooriad ja müügiedendus jaekaupluses
  • Meediaplaneerimine

Valikmoodul 3: Digiturunduse tööriistade kasutamine

  • E-maili turundus
  • Google Ads ja Meta Ads edasijõudnutele
  • Tehisintellekti võimalused ja ohud

Valikmoodul 4: Kliendisuhete juhtimine ja turundamine ärikliendile

  • Müügikorraldus, müügistrateegia ja läbirääkimised
  • B2B turundus (turundamine ärikliendilt ärikliendile)
  • Logistika ja messiturundus

Valikmoodul 5: Vabakutselise sotsiaalmeedia turundaja tööriistakast

  • Projektijuhtimine
  • Drooni kasutamine sotsiaalmeedias
  • Vabakutselise sotsiaalmeedia turundaja ABC

Valikmoodul 6: Turundusalane vene keel

Valikmoodul 7: Turundusalane soome keel

Sotsiaalmeedia spetsialisti õppekava rakenduskava


Sotsiaalmeedia spetsialisti õppekava ja rakenduskava 2023 ja varem sisseastunutele.


Tutvu ka varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamise võimalusega VÕTA.


Praktika

Praktika maht kahe õppeaasta peale kokku on 30 EKAPit. I õppeaastal 13 EKAPit ja II õppeaastal 17 EKAPit.

Praktika maht 2023 ja varem sisseastunutele: kahe õppeaasta peale kokku on 36 EKAPit. I õppeaastal 12 EKAPit ja II õppeaastal 24 EKAPit.

Tallinna Majanduskooli praktikakorralduse eeskiri

Tallinna Majanduskooli praktikakorralduse eeskiri 2024/2025. õppeaastal


Sisseastumine

Sisseastumisel arvestatakse vestluse tulemust. Vestluse käigus õpitakse tundma kandidaati, tema sobivust erialale ja õpimotivatsiooni.

Loe lisa vastuvõtueeskirjast.


Seotud lood

Miks valisin õpinguteks sotsiaalmeedia spetsialisti eriala | Annli Heinsalu

Sotsiaalmeedia spetsialiste ootab ees kindel tulevik

Miks tulla õppima sotsiaalmeediat?

Kuula Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli podcasti Turundus Taskus, et saada aimu millised on Tallinna Majanduskooli turundusteemade õpetajad ja millistel teemadel ka klassiruumis arutelu käib.
Turundus Taskus saated leiad Spotifyst ja Youtubest.