EKAP on Eesti kutsehariduse ainepunkt. 1 EKAP vastab 26 tunnile tööle ehk ühele nädalale õppuri tööle, millesse on arvestatud kontaktõpe, iseseisev töö, praktika ja e-õpe ning teadmiste kontroll.
Majanduskoolis õpid Sa nägema sotsiaalmeediaplatvorme kui turunduskanaleid, mis lisaks like’idele ka reaalselt raha sisse toovad. Õpid edastama lugusid, mis köidavad inimesi, ja tead, mida tahavad näha ettevõtte sihtrühmad. Õpetame Sulle, kuidas meeletutest infokogumitest selekteerida välja oluline, ja seda oma tarbeks ära kasutada. Peagi oskad kasutada erinevaid äppe, et kujundada pilkupüüdvaid postitusi ning töödelda videoklippe. Õpid ka muid digioskusi, mis aitavad sotsiaalmeedia spetsialisti tööülesandeid kiiremini ja nutikamalt täita.
Peale kooli leiad tööd erinevates sektorites tegutsevates organisatsioonides. Sinu tööks on erinevate sotsiaalmeediakanalite juhtimine ja strateegiline arendamine. Sotsiaalmeedia spetsialistina oskad koguda andmeid ning nende põhjal koostada analüüse ja suunata tegevusi. Sa oskad mõelda väljaspool kasti ning tegutseda kiiremalt kui konkurendid.
Valikõpingud:
Valikmoodul 1: E-kaubandus
Valikmoodul 2: Kliendisuhete juhtimine ja turundamine erakliendile
Valikmoodul 3: Digiturunduse tööriistade kasutamine
Valikmoodul 4: Kliendisuhete juhtimine ja turundamine ärikliendile
Valikmoodul 5: Vabakutselise sotsiaalmeedia turundaja tööriistakast
Valikmoodul 6: Turundusalane vene keel
Valikmoodul 7: Turundusalane soome keel
Tutvu sotsiaalmeedia spetsialisti õppekava rakenduskavaga.
Sotsiaalmeedia spetsialisti õppekava ja õppekava rakenduskava 2023.a. ja varem sisseastunutele.
Tutvu ka varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamise võimalusega VÕTA.
Praktika maht kahe õppeaasta peale kokku on 30 EKAPit. I õppeaastal 13 EKAPit ja II õppeaastal 17 EKAPit.
Praktika maht 2023 ja varem sisseastunutele: kahe õppeaasta peale kokku on 36 EKAPit. I õppeaastal 12 EKAPit ja II õppeaastal 24 EKAPit.
Praktikate läbiviimise kord alates 01.09.2025
Sotsiaalmeedia spetsialisti eriala vastuvõtukatse koosneb valikvastustega vastuvõtutestist, mille tulemuste alusel moodustatakse kandidaatide pingerea järjestus. Vastuvõtutest tuleb sooritada koolis kohapeal ettenähtud aegadel.
Loe lisa: Tasemeõppe õppijate vastuvõtu tingimused ja kord 2025/2026 õppeaastal
Kuula Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli podcasti Turundus Taskus, et saada aimu millised on Tallinna Majanduskooli turundusteemade õpetajad ja millistel teemadel ka klassiruumis arutelu käib.
Turundus Taskus saated leiad Spotifyst ja Youtubest.
Toome siia valiku viimastest ilmunud episoodidest:
Kas tead, kuidas luua turunduslikku sisu selliselt, et see vastaks autoriõiguse seadusele? Selles saates räägime seadusest ja intellektuaalomandist. Külaliseks on jurist ja Tallinna Majanduskooli õpetaja Eero Johannes, kes selgitab, milliseid reegleid peavad turundajad ja sisuloojad järgima.
Kuula Spotifyst, kuidas luua sisu nii, et see oleks paeluv, ega tiriks kohtupinki?
Turundus Taskus 17 | Kas sinu Linkedini profiil esindab sind parimal viisil?
Koos Linkedini koolitaja ja copywriter Kristo Olliga vesteldakse eesmärgipärasest Linkedini kasutamisest. Kuulaja saab ka mitu kasulikku nippi enda Linkedini profiili täiendamiseks.
Kuula Spotifyst, kas sinu Linkedini profiil esindab sind parimal viisil?
Kuula ja vaata Youtube kanalil
Turundus Taskus 16 | Copywriter soovitab: Lähene igale teemale nii nagu vaataksid seda esimest korda
Koos copywriter Kaarel Kärneriga tuleb juttu loovusest, loovkirjutamisest ja loovagentuuri tööst.
Kuula Spotifyst: Copywriter soovitab: Lähene igale teemale nii nagu vaataksid seda esimest korda.
Kuula ja vaata Youtube kanalil
Turundus Taskus 15 | Kuidas Instagramis jõuda tuhande jälgijani sentigi reklaamile kulutamata?
Koos ettevõtja ja Tallinna Majanduskooli sotsiaalmeedia spetsialisti eriala vilistlase Rio-Steffi Plaaseriga tuleb juttu Instagrami nippidest, mille abil on Rio-Steffil õnnestunud enda Instagrami konto jälgijate arvu märkimisväärselt suurendada.
Kuula Spotifyst, kuidas Instagramis jõuda tuhande jälgijani sentigi reklaamile kulutamata?
Kuula ja vaata Youtube kanalil
Infotund – 5 tegevust, mida sotsiaalmeedia reklaamides peaksid kindlasti tegema
Miks valisin õpinguteks sotsiaalmeedia spetsialisti eriala | Annli Heinsalu