Meta reklaamide spetsialist

Õppeaeg:
Kolmapäeviti 12.11.2025-04.02.2026
Õppekava maht:
11 EKAP, 286 akadeemilist tundi, kontaktõpe 88 akadeemilist tundi
Õppetöö algus:
12.11.2025
Koolituse maksumus:
495 eurot

Kursus on suunatud ametite esindajatele, kelle töölaual on turunduse ja müügiga seotud tegevused ning kes soovivad enda turundusalast kompetentsi tõsta Meta keskkondades reklaamimise teadmiste ja oskuste võrra.


Meta reklaamide spetsialisti õppekava maht on 286 tundi, millest:

  • kontaktõpe koolis on 88 tundi
  • iseseisev töö 198 tundi

Õppeteemad:

  • Meta platvormide ja reklaamivõrgustiku alused
  • Tulemuslikud Meta reklaamid
  • Meta reklaamikampaaniate kavandamine ja seadistamine
  • Meta reklaamide tulemuste analüüs ja optimeerimine

Meta reklaamide spetsialisti koolituse läbinuna oskad:

  • selgitada Meta platvormide rolli ja kasutusvõimalusi digiturunduse strateegias, lähtudes kampaaniaeesmärkidest;
  • kirjeldada ja põhjendada Meta tööriistade (sh Meta Pixel, mittetasulised lahendused ja orgaaniline sisu) kasutamist kampaaniate toetamisel ja tulemuste jälgimisel;
  • rakendada Meta reklaamide disaini ja sõnastuse parimaid praktikaid tulemusliku kampaania ettevalmistamisel;
  • selgitada reklaamide testimise olulisust edukas Meta digikampaanias ning rakendada testimise põhitõdesid kampaaniate läbiviimisel;
  • planeerida ja seadistada Meta reklaamikampaaniaid, lähtudes turunduslehtrist, sihtrühmadest ja strateegilistest eesmärkidest;
  • analüüsida kampaaniate seadistamisel esile kerkivaid takistusi ja trende ning rakendada sobivaid lahendusi kampaaniate tulemuslikkuse parandamiseks;
  • kasutada Meta reklaamide analüütikat kampaania tulemuste hindamiseks ning teha põhjendatud optimeerimisotsuseid organisatsiooni turundus- ja ärieesmärkide saavutamiseks.

Sind koolitab

Reelika Rannamaa on turundusstrateeg ja ettevõtja, kellel on üle kaheksa aasta kogemust turundusjuhi rollis ning viis aastat kogemust ettevõtjana, pakkudes turundusstrateegiate ja digiturunduse lahendusi erinevatele brändidele. Ta on töötanud nii kaubanduse, moe kui ka ilutoodete valdkonnas ning viinud ellu kampaaniaid, mis ühendavad loovuse ja tulemuspõhise lähenemise. Koolitajana toob Reelika klassiruumi reaalse tööpraktika ja ettevõtluskogemuse, aidates õppijatel mõista, kuidas Meta tööriistu kasutada strateegiliselt ja tulemuslikult.

Reelikal on praktiline kogemus täiskasvanutele suunatud koolituste läbiviimisel õpetatavas valdkonnas.


Sisseastumine

Meta reklaamide spetsialisti õppekaval õpingute alustamise tingimus on vähemalt keskhariduse olemasolu ning baasteadmised turundusest.

Kursus on suunatud eelkõige ametite esindajatele, kelle töölaual on turunduse ja müügiga seotud tegevused ning kes soovivad enda turundusalast kompetentsi tõsta Meta keskkondades reklaamimise teadmiste ja oskuste võrra.

Koolituse praktiliste ülesannete sooritamiseks peaks osalejal olema ligipääs Meta reklaamide seadistamise kontole. 

Esita avaldus Meta reklaamide spetsialisti koolitusele siin (LINK).

Koolituse eest tasumine toimub ettemaksuna arve alusel vastavalt maksetähtajale.

Koolitus avatakse vähemalt 20 osalejaga. Maksimaalne osalejate arv on 30.


Meta reklaamide spetsialisti koolitus toimub perioodil 12.11.2025-04.02.2026 järgmiselt:

12.11 kell 10.10-17.00

19.11 kell 10.10-17.00

26.11 kell 10.10-17.00

03.12 kell 10.10-17.00

10.12 kell 10.10-17.00

17.12 kell 10.10-17.00

07.01 kell 10.10-17.00

14.01 kell 10.10-17.00

21.01 kell 10.10-17.00

28.01 kell 10.10-17.00

04.02 kell 10.10-17.00


EKAP on Eesti kutsehariduse ainepunkt. 1 EKAP vastab 26 tunnile tööle ehk ühele nädalale õppuri tööle, millesse on arvestatud kontaktõpe, iseseisev töö, praktika ja e-õpe ning teadmiste kontroll.